[CAT]
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

[CAT]

ESCAMOT CATALÀ DE JOC ONLINE DE LES PRINCIPALS VIDEOCONSOLES DE NOVA GENERACIÓ
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Quin és el teu rifle d'assalt preferit? (Enquesta 1)

Ir abajo 
3 participantes

Quin és el teu rifle d'assalt preferit? (Enquesta 1)
M16A4
Quin és el teu rifle d'assalt preferit? (Enquesta 1) Vote_lcap0%Quin és el teu rifle d'assalt preferit? (Enquesta 1) Vote_rcap
 0% [ 0 ]
AK-47
Quin és el teu rifle d'assalt preferit? (Enquesta 1) Vote_lcap50%Quin és el teu rifle d'assalt preferit? (Enquesta 1) Vote_rcap
 50% [ 2 ]
Carabina M4
Quin és el teu rifle d'assalt preferit? (Enquesta 1) Vote_lcap50%Quin és el teu rifle d'assalt preferit? (Enquesta 1) Vote_rcap
 50% [ 2 ]
G3
Quin és el teu rifle d'assalt preferit? (Enquesta 1) Vote_lcap0%Quin és el teu rifle d'assalt preferit? (Enquesta 1) Vote_rcap
 0% [ 0 ]
G36c
Quin és el teu rifle d'assalt preferit? (Enquesta 1) Vote_lcap0%Quin és el teu rifle d'assalt preferit? (Enquesta 1) Vote_rcap
 0% [ 0 ]
M14
Quin és el teu rifle d'assalt preferit? (Enquesta 1) Vote_lcap0%Quin és el teu rifle d'assalt preferit? (Enquesta 1) Vote_rcap
 0% [ 0 ]
MP44
Quin és el teu rifle d'assalt preferit? (Enquesta 1) Vote_lcap0%Quin és el teu rifle d'assalt preferit? (Enquesta 1) Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Vots Totals : 4
 
Sondeo cerrado

AutorMissatge
SagaZelda
Administrador
Administrador
SagaZelda


Nombre de missatges : 28
Ubicació : Barcelona
Consola/es : Xbox 360, Wii
Registration date : 30/05/2008

Quin és el teu rifle d'assalt preferit? (Enquesta 1) Empty
MissatgeAssumpte: Quin és el teu rifle d'assalt preferit? (Enquesta 1)   Quin és el teu rifle d'assalt preferit? (Enquesta 1) Icon_minitimeDs Maig 31, 2008 8:27 pm

Quin és el teu rifle d'assalt preferit?
Tornar a dalt Ir abajo
https://clancatala.forocatalan.com
EiPetit
Soldat
Soldat
EiPetit


Nombre de missatges : 17
Age : 36
Ubicació : Barcelona, Ciutat Vella
Consola/es : Xbox 360, Wii
Registration date : 30/05/2008

Quin és el teu rifle d'assalt preferit? (Enquesta 1) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quin és el teu rifle d'assalt preferit? (Enquesta 1)   Quin és el teu rifle d'assalt preferit? (Enquesta 1) Icon_minitimeDs Maig 31, 2008 8:33 pm

Jo he votat per l'AK-47, k després de provar-los tots dirant molt temps, actualment el k em va millor és akest, abans utilitzava la carabina, però no m'acabava de fer el pes.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/ei_petit
SagaZelda
Administrador
Administrador
SagaZelda


Nombre de missatges : 28
Ubicació : Barcelona
Consola/es : Xbox 360, Wii
Registration date : 30/05/2008

Quin és el teu rifle d'assalt preferit? (Enquesta 1) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quin és el teu rifle d'assalt preferit? (Enquesta 1)   Quin és el teu rifle d'assalt preferit? (Enquesta 1) Icon_minitimeDs Maig 31, 2008 10:00 pm

Doncs jo em decanto per la carabina. La ak-47 tmb va bé amb la mirilla de punto rojo i el llança granades pero es menys presisa a la llarga distancia. La carabina, tot i que no es gaire potent (per aixo tinc furze vulnerante) va bé tan de aprop com de lluny i es rapida recarregant.
Tornar a dalt Ir abajo
https://clancatala.forocatalan.com
Kalas
Soldat
Soldat
Kalas


Nombre de missatges : 10
Age : 32
Ubicació : Call of Duty, Bcn
Consola/es : PS3
Registration date : 01/06/2008

Quin és el teu rifle d'assalt preferit? (Enquesta 1) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quin és el teu rifle d'assalt preferit? (Enquesta 1)   Quin és el teu rifle d'assalt preferit? (Enquesta 1) Icon_minitimeDg Jun 01, 2008 12:21 am

AK47 sens dubte, amb el silenciador contrarestes el retrocés i va bé tant d'aprop com de lluny (a ràfagues), a més si hi afegeixes la "fuerza vulnerante" és totalment letal! L'única pega és que tarda excessivament en recarregar.
La carabina amb "punto rojo" també em va molt bé, però per a mi el silenciador és bàsic, així que em decanto per l'AK47.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.voyaarrojar@quemareocolega.com
Contenido patrocinado





Quin és el teu rifle d'assalt preferit? (Enquesta 1) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quin és el teu rifle d'assalt preferit? (Enquesta 1)   Quin és el teu rifle d'assalt preferit? (Enquesta 1) Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Quin és el teu rifle d'assalt preferit? (Enquesta 1)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Vehicle i personatge preferit?
» Quin imperi/personatge us agafareu per jugar online?

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
[CAT] :: Call of Duty 4 :: General-
Canviar a: