[CAT]
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

[CAT]

ESCAMOT CATALÀ DE JOC ONLINE DE LES PRINCIPALS VIDEOCONSOLES DE NOVA GENERACIÓ
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Es podrá superar la primera part?

Ir abajo 
AutorMissatge
SagaZelda
Administrador
Administrador
SagaZelda


Nombre de missatges : 28
Ubicació : Barcelona
Consola/es : Xbox 360, Wii
Registration date : 30/05/2008

Es podrá superar la primera part? Empty
MissatgeAssumpte: Es podrá superar la primera part?   Es podrá superar la primera part? Icon_minitimeDs Maig 31, 2008 7:33 pm

Molts estan discutint sobre el "nou" aspecte de Gears of War 2. S'está dient que graficament el joc no ha avançat gaire respecte la primera part, pero per altra banda, es comenta que la jugabilitat ha millorat molt (un pèl incomode en la primera part). Una de les noves caracteristiques daquesta secuela será un argument molt més elaborat i multitud d'enemics en pantalla. Per altra banda, també s'asegura que els modes multjjugador serán molt més divertits que la primera part, algo bastant dificil d'aconseguir, ja que en el primer GoW el multijugador és genial.

Creieu que el 2 superarà al 1 o s'hi asemblará en accés, fet que fará sentir al jugador que está jugant a una expansió del primer joc, amb mateixos grafics i armes pero amb petits canvis?

Jo crec que el fet de volem posar un major nombre d'enemics en pantalla i potenciar la importancia dels vehicles exigirá certs sacrificis, per exemple el grafic. L'avanç grafic, segons la meva opinio, será molt reduit per tal de poder incorporar noves i exigents novetats.
Pel que fa l'online, és dificil de millor, ja que l'anterior es exelent i per tan podria quedar-nos un gust agredolç.
De tota manera no es un tipus de joc que em cridi massa l'atenció a mi.

Us deixo un trailer:


Tornar a dalt Ir abajo
https://clancatala.forocatalan.com
 
Es podrá superar la primera part?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
[CAT] :: Gears of War (1 i 2) :: Xbox 360-
Canviar a: